Wednesday, January 7, 2009

Cuti HUjung TaHun

but wht to do.. my whole 30-yrs life, boat nie je d only means of transportn
Dah lam xpress boat..bahaya woo..sila lihat cermin boat nie..

Dah sampai terminal warf...


Cucu lelaki 1st bapak..anak buah tunggal aku -amirul akmal hakimi..



Time 2 go sayang...dah 3 hari dah kat kpg so..plan nak g sibu lak..my girl ngn mak ucu




Ngan aku dia tak kawan sgt..she is her papa's princess...





Anak aku sorang nie sampai rumah bapak je dah buat perangai!sombong ke apa..nak mintak dukung je.. nak tak nak, my sis pinjam walker kawan utk my tuan puteri..






My botak with si katon..loc: warf tg Manis







dah pon sampai rumah bapak...bapak so happy jumpa cucu pompuan sorg..








nie lam xpress boat (1 hour lam boat).. coz kpg aku takde jalan darat..muka budak kecik ni pon sungguh boring...cian anak mama









LEpas 2 siap soping le kejap...dgn bj kurung nya n ngn si maira nie cam ketam..hangin sungguh!last2 aku letak dia dalam bakul bantal displayed..diam kejap je pon!










Ya Allah!subur sungguh bodi aku!akak aku kat sebelah menten je











ngan aunt sabrina










budak kecik ngn her still-available-aunties..








Lepas mkn-budak kecik 2 tak nak ngan org lain la pulak..mak dia srabai sungguh..tudung pun dah roboh!














the yorkish couzs.....








Esok HAri 'pengilan' paksu bersanding(atlast kawen gak dia...nearly 40 dah pon..baru sampai seruan!)
















Fully Utilised my cuti..Start cuti on d 24th petang (escape keja ptg.. ok)...Thari 2 direct driving to Betong Swk...(en Zul le driving)...Penat gak la..duduk mangku si maira ..x reti dok diam...!!Mlm tidur hotel( rumah mak mentua dekat je..but totally malas nak ngadap SIL..nyemak mata je!)

No comments:

Post a Comment